Vi välkomnar det nya året med nya tag

Mitt nyårslöfte till mig själv är att försök knyta band om gamla relationer. Allt för många vänner har gått förlorade genom åren och år 2013 har jag som uppgift att försöka hitta tillbaka till dem. Jag ska anstränga mig för att göra mig själv lycklig, för just det är jag värd. Och är något inte menat att hända så ska jag inte försöka tvinga fram det. Livet kan inte vara lätt alltid. Men man måste lära sig att leva med det i med och motgång. Kämpas det ifrån båda hållen är det menat att lyckas. Vi finner nya vägar och vi hittar rätt. Och även om jag under färdens gång måste byta riktigt inte bara en gång utan fler, så är det valet som är ämnat för mig och det är precis den vägen jag ska ta! 
 
You may not be her first, her last, or her only. She loved before she may love again. But if she loves you now, what else matters? She's not perfect - you aren't either, and the two of you may never be perfect together but if she can make you laugh, cause you to think twice, and admit to being human and making mistakes, hold onto her and give her the most you can. She may not be thinking about you every second of the day, but she will give you a part of her that she knows you can break - her heart. So don't hurt her, don't change her, don't analyze and don't expect more than she can give. Smile when she makes you happy, let her know when she makes you mad, and miss her when she's not there.” 
― Bob Marley
 
Dear God, thanks for this beautiful life and forgive me if i dont love it enough. 

Kommentarer
Postat av: Emilia

ville bara säga att jag saknar dig.
kanske kan ta en fika någon dag om du vill alltså!


Svar: Jag saknar dig med! :)Jo absolut det vore trevligt tycker jag.
enhancement.blogg.se

2013-01-07 @ 20:33:15
URL: http://blackdiamond.blogg.se
Postat av: Emilia

vad trevligt,
tycker vi får höras av, har lite mycket nu men en fika hinner jag alltid med :D

2013-01-07 @ 22:24:38
URL: http://blackdiamond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0