This could be a start of something new

Nu är jag tillbaka här på blogg.se igen, kan inte räkna på fingrarna längre hur många gånger jag börjat om!
Känner att det är på tiden jag startar upp något nytt och användbart då mitt liv tagit en snabb twist de närmaste tre månaderna. 
Då jag tidigare hoppat från den ena gymnaie-skolan till den andra utan att ha funnit vad jag letat efter eller hoppats på har jag äntligen funnit ett sätt att studera på. Och den här gången blir det på helt mina egna villkor, jag pluggar nämligen på distans. Förutom den vändningen som skedde i augusti detta år så har jag även startat upp regelbundet med träningen igen. Träningen är en stor del i mitt liv och jag känner verkligen att jag mår bra med mig själv då jag verkligen tar ut mig på gymmet. Målet är att jag ska förbättra mig själv på alla kategorier och hoppas på att jag når det mest behövliga - mitt självförtroende! 
Förutom dessa två viktiga återfunna punkterna har jag dessutom en tredje. Jag har äntligen hittat kärlek hos någon annan än min mamma eller min hund (ni förstår vad jag menar). Utan att ens leta så fanns han där, och jag är så tacksam över att jag har honom. Och trotts att jag är en riktig tjej med humörsvängningar som inte är utav denna värld så har han bortsett ifrån dem. (Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig min pöjk - om du läser detta.)

 
 
---------------------------------------------------------------------------------
 
Tänkte bara förklara mig för vad denna blogg kommer att handla om. Bloggen kommer mest av allt finnas till för att jag ska få en chans att skriva av mig ordentligt. Ibland skriver jag om folk som inspirerar mig medans jag vid andra tillfällen skriver som folk som irriterar mig. Lite snarlikt pest eller kolera, svartvitt. Ibland kan raderna vara fyllda med regnbågar och enhörningsbajs i glada färger medans den andra dagen kan de vara fyllda med rökmoln och mörka färger.
Men ingen har en vardag som en dans på röda rosor hela tiden och jag ska inte ljuga och låtsas att min är så mycket bättre!
Jag är jag, och passar det inte så finns det en ''dörr'' här också, och jag öppnar den gärna åt dig! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0