23 November

Tänker tillägna detta inlägg till de jag håller kärt, och ni alla vet vilka ni är.
Jag mår så bra just nu, jag är hungrig på livet och vill inget hellre än spendera så mycket tid med människorna som får mig att må bra.
Jag vill tacka min mamma för att hon alltid ställer upp och bryr sig, min syster för att hon pushar och hjälper mig då jag har mina sämre dagar. Mina vänner för att dom ger mig ett gott skratt, min pojkvän som alltid är så positiv och leder in mig på samma spår. Och sist och faktiskt minst min lille hund för att han är precis som han är, full av liv och kärlek!

Hoppas ni har en fin fredag allesammans, min får inte bli annat än bättre!
Peace, love and understanding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0