Bergodalbana

Som ni säkert märkt har denna vecka varit väldigt varierande i mitt skrivande - positivt med regnbågar ut öronen ena dagen och blixtar och dunder den andra... Jag antar att mitt liv är såhär just nu, och jag kan inget annat än acceptera det som är. Men jag är tacksam för de positiva och kämpar med det negativa. Och jag hade inte klarat det utan allt omkring mig. Måste hålla mig sysselsatt annars kommer det personliga för nära inpå och jag får tiden att tänka och fundera riktigt ordentligt. På det som är sämre tyvärr...

Godnatt världen, nu ska jag mysa med favorit pojkarna och sedan sova!


Kommentarer
Postat av: Beccis!

Saknar er min pluttisar <3

Svar: Vi saknar dig med <3
enhancement.blogg.se

2012-11-28 @ 09:46:56
URL: http://webeccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0