Sliten men glad ändå

Filmen slutade vid två igår, så vi var hemma hos min bror en kvart över. Så skönt att jag slapp vänta på en spårvagn i kylan inatt! Somnade väldigt fort igår, första gången på länge faktiskt. Vaknade upp pigg och glad klockan elva, så nu kan man ta sig an dagen med ett leende!

Kort om filmen då: Den var överraskande och väldigt bra. Det var många delar som överraskade mig på ett positivt sett, hade ju förväntat mig att den skulle vara bra - men den var tio gånger bättre!
Har man sett de tidigare och gillat det man sett få, så ska man definitivt se den här på bio också!

Nä nu ska jag vara lite social med min bror innan jag ska hem, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0