Bloggdesign

Eftersom jag sällan nöjer mig med samma design för längre än tre fyra månader (om ens det) så var det idag dags att försöka sig på något nytt. Tänkte fokusera på något diskret och enkelt denna gång, så att det enda som behöver förnyas framöver är själva headern... Vet ännu inte vilken header jag ska ha så vi kan väl säga att bloggen fortfarande är under påbyggnad. Med andra ord väntar jag på sol och fint väder för att få chansen att fotografera en ny header i vårvärmen. Det är ju vår och då ska man självklart klämma till med en ordentlig vårbild. 

Förutom den nya designen har jag även bestämt mig för starta upp en ny kategori på bloggen, nämligen: Mat&Recept som ska innehålla precis det - olika recept till oliak hälsosamma måltider och en och annan matbild kommer garanterat poppa upp här. Försöker sattsa på mer kropp och hälsa. Wish me good luck liksom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0