Feedback!

Den elfte april, ja men visst är det en fin dag. Trotts de mörka moln som lagt sig som en kvävande kudde för solen så är den ändå fylld med ljus. I alla fall för mig, hihi.
I morse fick jag ett samtal av min pappa där han kortfattat sa att han har troligen lyckats hitta ett helg jobb för mig tre helger framöver någon gång, och de är väldigt behövligt kan jag säga. Förutom detta har jag lyckats skriva klart mitt CV plus ett personligt brev, så nu kan jobb sökas så att vi kan få gung på skutan någon gång. Haha! Har även gjort klart en uppgift som tagit förfärligt lång tid, och bokat en muntlig examination också! Amen livet kan vara för jävla bra ibland alltså!
Lite senare blir det att träna, vare sig de är här hemma eller på gymmet. Motivationen ligger på max just nu.

Härlig torsdag på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0