Feeling awesome

Det blev ett Zumba pass i alla fall, och jag är definitivt inte ledsen över att jag gick. Instruktör var underbar och hela grejen var fruktansvärt rolig. Jag skrattade, jag lärde mig och jag svettades till max. Det känns så underbart i hela kroppen efter ett väl givande träningspass. Och Zumba passet förbränner ungefär 150 kalorier, och det om något är ju underbart! Beach 2013 är ett steg närmre nu. 
Any who, efter en väldigt givande dag är det dags att slappa jänet i soffan. Plugga lite och invänta att my boyfriend kommer hem ifrån IFK matchen. Heja peking? 

Imorgon är det fredag och det ska bli underbart. Käka gott och njuta av helgen till fullo. Kanske ta sig ännu ett träningspass men har vi tur kanske det kan bli lite outdoor workout istället för att gömma sig för de kalla hemska vädret inomhus... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0