Fram och tillbaka

Vädret har velat så pass mycket nu de senaste dagarna... Men idag skiner solen och det ska den fasen göra hela dagen har jag bestämt!
Om cirka två timmar ska jag hämta upp willepille på skolan, första gången så vi får väl se om jag hittar dit. Får väl gå liiiite tidigare så att jag hinner gå fel ett par gånger, haha!

Idag är just en sån där dag då ingenting annat än onyttigt faller mig i smaken och jag känner att jag nästintill hellre skippar maten helt än att proppa i mig alla möjliga fetter och sockerarter... Ska försöka komma igång stenhårt med träningen och på nästa shopping lista står bl.a. Hantlar, pilatesboll och nya tränings skor. Vi får väl hoppas att när sommarvärmen är här har jag i alla fall kommit halvvägs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0