Hårt arbete ger resultat

Ja men självklart är det så. Man an ju inte förvänta sig något storslaget om man inte är vilig att prestera? 
Jag har nu under förmiddagen kollat upp olika arbeten jag kan söka, och jag fick en liten glimt i ögat när det kommer till just ett område. Nu får vi bara hoppas på att det går vägen. 

Men först nu blir det att slänga sig i en dusch och göra sig fin för att det är fredag liksom. Juste jag firar 7 månader tillsammans med min pojke idag också, oops! I'm so happy. Chears to this! 


Om vi går tillbaka till jobb delen då, så vill jag bara tillägga att ag hoppas av hela mitt blodiga hjärta att detta går bra för mig! Detta är verkligen någonting jag behöver just nu och framöver också. Det handlar ju inte heller bara om pengarna även om det är en stor faktor i frågan, utan det handlar om den sociala biten också. Eftersom jag inte får den via skolan då jag studerar på distans så vill jag ut och träffa folk nästintill dagligen... Och så kan det vara skönt att skingra tankarna och göra något annat. 

Wish me good look!l

Kommentarer
Postat av: Emilia

Lycka till, håller tummen för dig :) :)

2013-04-26 @ 17:33:54
URL: http://blackdiamond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0