My partner in crime

Det är ju trots allt fredag, och då får man lov att njuta av livet en aning! Därför tar vi till med något jag längtat efter. Pringles! Jag tackar för detta. Dessutom var det ju week catch up av Geordie Shore så tv fick bli min kompis ikväll, för min pojkvän var inte mycket till sällskap med sina snarkningar. 💤

Imorgon blir det att gå upp skapligt och plugga lite. Framåt kvällen blir det eventuellt att träffa lite vänner till min pöjk - men en filmkväll är också välkommen! Jag är så fruktansvärt trött nu för tiden? Kanske ska ta mig ett gympass också för att piggna till lite? Jag hade ju hyper energi efter zumban i torsdags så varför inte!

Nä nu ska jag väl joina min kärlek så vi kan snarka ikapp.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0