Nu kör vi igen!

Trots att jag körde ett gympass tillsammans med syster idag och utöver de vandrat genom hela stan så har jag ännu mer energi! Jag älskar kicken jag har i kroppen just nu, har skrivit i ordning ett CV som hon får kolla igenom och godkänna och när de är gjort blir det jobbsök till förbannelse. Åh hoppas att detta kan gå mig vägen. 
Imorgon blir det återigen ett gympass och då ska vi köra ännu intensivare. Klockan nio kör vi så det är bara att lägga sig skapligt så man orkar sig upp. Tänkte bara tillägga att jag är galet tacksam över att jag har en sån driven människa vid min sida som sparkar mig i arslet och hjälper mig med allt jag behöver. Önskar jag kunde ge tillbaka men jag har inte så mycket att komma med, hehe. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hjälper mig mer än vad du tror <3

2013-04-10 @ 14:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0