Vilken mardröm

Jag behöver nog träffa en psykolog eller en sån där ''drömtydare'' för enda sen i lördags har jag drömt mardrömmar om allt möjligt... I lördags var det om spöken, och det höll mig vaken nästintill hela natten till och från. Jag är tacksam över att jag inte behövde sova ensam den natten. Inatt drömde jag först om motorsågsmassakern och när jag somnade om blev det om Zombies. Jag brukar inte larva mig och drömma om sådant, för let's face it - that's just bullsh*t, men det har blivit allt fler utav dem den senaste tiden. Och när jag inte kan sova ut så orkar jag inte resten av dagen. Jag går i någon form av slowmotion mode varje dag, och nu har jag till och med börjat få huvudvärk varje dag. Vad gör jag för fel liksom?

Om två timmar ska jag befinna mig på gymmet och köra ett aerobics pass för först gången i mitt liv. Det ska bli intressant att se hur jag klarar av detta med huvudvärk, men det är bara att ta det lugnt och dricka mycket vatten! Om jag fortsätter i denna stil kanske jag till och med har beachkropp till sommaren. Hoppas hoppas!
Jag har även tagit beslutet att undvika snabbmat och godis nu fram till sommaren. Chips kan jag godkänna en dag i veckan om jag känner för det men vid minsta sötsug blir det en frukt. Ska även föröska notera min resa i bloggen så att jag därefter kan kolla hur långt jag kommit etc. Det är lättare att fortsätta om man får möjligheten att se de små skillnaderna! 
Nu kör vi, eat clean - train dirty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0