Beslutsångest

Nu kommer vi till ett väldigt vanligt samtalsämne hos just oss tjejer, nämligen hår. Jag vet i fasen hur jag ska göra med barret, de är så trist så jag skulle kunna raka av mig alltihop och enbart bära mössa... Nää, men jag skulle vilja ljusa upp det en aning, men då är de många som klagar på att jag är mörk i grunden och att de kanske inte skulle passa... men shit är de inte lite små snyggt med skiftningar? Snackar inte blondering här hallå. Har tänkt mig något i mellanbrun/ljusbrund grund med slingor i både mörkare och ljusare. De gör de lättare för bryna att smälta in då ju. Win win.

 

 
Detta är alltså min ''grund''-hårfärg och den kanske är snygg men som sagt har jag sett ut såhär ett tag och skulle gärna vilja förnya mig. TIPS någon? Feel free to add då liksom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0