Cash is king.

Ja som jag tidigare skrev så var det planerat att boka en resa till mitten av september, men det är så jävla typiskt att jag ska få en operationstid samma vecka... Aja de är ju ett ärende som inte kan vänta, vilket gör att jag antingen får hoppa resan helt eller boka in den längre fram. 

Unnade mig själv att färga håret härom dagen. Jag ser lite ut som en hobby ginger men utöver de blev de fint. En mellan blond/ljusbrun hårfärg ska i senare och efter de lite ljusa slingor. Detta blir gött tror jag! Projektet är i gång i alla fall, soooom jag har väntat!
 
 
Detta är resultatet hittills. Det är ju som sagt fortfarande liiite orange men de tar vi bort, antingen med silver schampoo (har hört att de funkar?) eller blekmedel. Hihihi.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0