Ditt rum i mitt hjärta

Efter en omtumlande helg ser jag fram emot måndag. Brukar alltid vara så att man börjar om varje ny måndag. Lovar sig själv att leva hälsosammare, ett löfte som vanligtvis räcker till max onsdag för de svaga. Ja, mig själv med andra ord. Hur som helst ser jag fram emot att få kliva in i en ny vecka med nya ''äventyr'' och nya planer. Vi stänger dörren bakom oss och blickar framåt. Hoppas på en bra vecka. Vid min sida har jag min lilla Hugo, bland de bästa sällskap man kan ha om du frågar mig! 
 

 
Känner att jag måste förnya min bloggdesign. Denna är så tråkig och jag känner för lite förändring... men eftersom jag varken har program för de eller kreativiteten just nu känns den idén granska dödsdömd... 

Nä om man skulle krypa ner under täcket och starta en bra film. Morgondagen bjuder ju eventuellt på roligheter så då gäller de att man är utvilad. Och eftersom jag mått piss hela dagen idag behöver nog kroppen få vila upp sig. Även om de enda jag gjort är segat framför tv:n... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0