Go - kick - kill

Idag är sista dagen för ''life as we know it''. Imorgon börjar mitt nya liv, och de är fullspäckat med en massor utav spännande saker. Jag ser fram emot denna månad något enormt. Om en vecka kommer jag sitta som på nålar, och dagen efter de kommer jag bli gaddad av nålar. HOW ABOUT THAT liksom?! Veckan efter de är det operationsdags och det ser jag fram emot också... på något konstigt vis haha. Kommer ligga däckad i en vecka. Har ''turen'' på min sida i alla fall, min bästa vän ska dra ut visdomständer dagen efter min operation så vi kommer ligga däckade tillsammans! 

Nu blir de lite kvalitets tid i soffan innan jag ska börja förbereda för morgondagen. Ska även laga min cykel så att jag kan ta mig överallt. De blir intressant! 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0