Här ser ni en glad tjej

 
 
Jag vet inte egentligen varför jag är glad, det är bara något jag är idag. Oavsett om jag så får sitta själv med en film ikväll eller umgås med mina nära så är de okej för mig. Det är inte långt kvar tills jag ska tatuera mig och motivet har äntligen blivit en självklarhet. Måste även tillägga att jag gillar min nya hårfärg. Säger de igen och igen och igen. Sanningen svider - jag vet! 
 
En timme kvar utav jobb och sedan drar jag ut på nya äventyr. Säger adjö till klingsberg tills vidare och hej till en toppen termin av plugg. Vill tillägga att det där leendet på mina läppar kan bero på lönen som ploppa in på kontot idag. just sayin'....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0