Idé torka

Tänkte att jag skulle vara lite kreativ och plugga nu när det är en sådan mysig kväll. Jag ska göra mitt tappra försök att se den där röda planeten nu när det faktiskt bara är idag som man kan se den. Men självklart ska jag ha sån fruktansvärd idétorka, ja rent av idéöken och inte komma på ett smack... Typiskt när man väl försöker. Något helt annat har fångat min uppmärksamhet och det är något jag inte kan sluta tänka på.

Jag ska alltså skriva en novell om ''de okända'', och jag brukar vara rätt så duktig med min fantasi - men det är något med denna jävla dag. Det säger stopp helt och hållet... Har i alla fall lyckats uträtta de jag velat idag.
Tog mig till gymmet för att svettas lite, och innan de blev de att övningsköra med mamma. Det tar sin lilla tid med det där körkortet men det kommer väl så småningom. Hihi. Imorgon blir det samma sak. Nu jäklar har vi tänd till på dessa fronter.
Oroar mig lite för operationen jag ska göra om två veckor. Även om det är ett litet ingrepp undgår det mig inte att vara nervös över det... Bevisar väl bara att jag gillar livet.

Jaja, nu ska jag skriva vidare. Vi får se hur lång tid det tar innan jag ger upp helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0