Nostalgiska lilla jag

Började dagen med en färgning. Mellanblond (jag skulle kalla de mörkblond), fick de bli just för att bli av med de orangea. Och många positiva kommentarer har jag fått vilket boostar egot extra mycket. 
Därefter blev de middag med kära syster, bonus brorsan + tjej, min styvmamma och hennes mamma. Alltid trevligt att festa till de sådär spontant. Lagom när man proppat sig så full av mat att man knappt kunde gå fick man skynda hem och göra sig i ordning för att möta upp vänner. Nää okej, jag stressade inte alls. Jag mös med mamma, lyssnade på nostalgisk musik och njöt av hennes närhet. Skönt att ha sådana moments med min kära mamma! Jag älskar när hon tar del av mitt liv på ett rogivande sätt och inte ett irriterande och ''snokande'' sätt hähä. Plockade upp de gamla godingarna Westlife på spotify och jag unnade mig själv till och med spotify premium, impulsiv till max. 
Kanske också ska tala om att jag även shoppade en blu-ray spelare idag - haha på tal om att vara spontan alltså! 

Efter filmmys i mörka skogen hos en kompis så blev de att bege sig hemåt, och de var denna lördag. Nu sitter jag här med blotta musiken som sällskap. Ingen att mysa med... Inte ens hunden vill mysa, han föredrar sin lilla säng på golvnivå istället för min ''stora'' mysiga säng... det får bli jag och alla de kalla kuddarna inatt - men vad gör de? Slipper ha någon fisandes i min säng, som dessutom tar onödig plats. Woop.
Glömde kanske säga att denna man får vara mitt sällskap. Captain America, wherever you might be you're fuckin' awesome man. 
 
What if you're making me all that I was meant to be?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0