When life gives you a lemon....

Har nu suttit tillsammans med min syster och kollat resor, vi är fyra girls som ska dra iväg på solsemester en vecka i september. Passande då de står som spön i backen utanför fönstret på jobbet och åskan dånar ovanför huvudena på oss. Vill bara bort från vardagen, folket, ja landet i största allmänhet. 
Jobbigt att behöva vänta till september, men jag fick ju ladda om batterierna en aning under helgen i alla fall. Jag och tre vänner spenderade den nämligen på visingö, och bara att vara där räckte. Vi behövde inte göra något nämnvärt för att de skulle vara avkopplande. Miljön där är så annorlunda min vardags miljö. Fint som snus. 

Har beslutat mig för att köra intensivt med träning och kost nu fram till resan. Så får vi se om beachen lockar något nämnvärt. Haha. Det värsta som finns är när man är fast beslutsam för något och de skiter sig (man låter de skita sig). Jag har lovat mig själv så många gånger att jag ska börja träna men de lyckas alltid slinka inursäker. Men fine vill jag se ut som en strandad val får jag fan skylla mig själv! A moment on the lips, a lifetime on the hips. 
Adjö!
 
En fin dag på visingsö. Boysen roade sig med båt-åk medans girlsen solade och hade mensvärk.
''Vi har dött, och hamnat i himlen.'' Socker så man får ögondiabetes. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0