Borta bra...

Tar mig lite tid framför tv:n nu på morgonen. Skönt att då stanna upp och andas lite efter denna veckas hektiska dagar.
Ibland är det skönt att bara få sitta för sig själv medans alla andra sover. Alla andra i detta fall är ju pojkvännen och hunden. Men i alla fall!
Dessa dagar har gett mig avbruten sömn och vakna timmar till sent på natten. Idag är det fredag, och imorgon väntar en lång sovmorgon! Om det bara kunde vara fredag varje dag...

Har kommit till insikt med vad som är viktigt i mitt liv, bara av just denna vecka... Och från och med nu ska jag sträva efter det jag VILL ha inte sådant jag MÅSTE ha!


Kommentarer
Postat av: Emilia

hoppas allt är bra med dig.
det är bra att du strävar efter vad du vill,
håller tummarna för dig :)

2013-02-24 @ 17:20:52
URL: http://blackdiamond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0