Omvänd syn.

När jag först såg Anna Anka i svenska Hollywood fruar vågade jag inte få en uppfattning utav henne. Mycket kan ändras i TV, meningar kan förvrängas, viktiga delar i samtal kan klippas bort. Men främst vill dom ju slänga någon till vargarna för att få lite action och jag tror att i de fallet blev det just Anna.
Sedan såg jag henne i Anna Anka söker assistent och då var hon ju bossig och lite mycket kunde jag tycka - men de hade ju mer med själva upp-lägget av programmet att göra och inte om själva henne.
Men ikväll har min kära pojkvän och jag satt oss ner och kollat igenom alla avsnitt vi missat av Hissen med Filip och Fredrik - och gissa om synen på Anna Anka förändrades för mig. Jag gillar henne starkt, hennes personlighet är så fin. Hon har ett hårt skal men en mjuk insida och jag gillar det starkt.

Nu ska vi kolla vidare på de sista avsnittet som släppts och sedan blir det att ta sig en date med kudden. Imorgon ska man upp skapligt för att möta den efterlängtade tandläkaren och förhoppningsvis blir det bett-skena för mig framöver - hjälp!!!

Förresten, solen sken så ljuvligt idag och min älskade Hugo är en riktig soldyrkare så han blev överlycklig av att kunna ligga och ''steka'' i ett par timmar. och eftersom han var så söt var jag inget annat än tvungen att fota honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0