06 Januari

Det har redan gått en vecka utav det nya året, och jag kan starkt erkänna att jag inte tagit vara på dagarna som jag egentligen borde ha gjort. Och ju mer jag räknar på alla siffror som bildas mellan mina olika milstolpar så blir jag rädd. Tiden springer iväg och jag har inte hunnit leva mina 18 år som jag borde ha gjort. Det är så mycket jag missat som jag velat göra. Om en månad blir jag 19 och jag vill bara ha mer tid till min ungdom. Jag vill agera idiotiskt, fjanta och flamsa med mina vänner, pussa på min kärlek och bara leva för den livsålder jag just nu befinner mig i.
Usch så jag håller på... Nä nu ska vi ta vara på denna dag och hoppas att den ger oss en glimt i ögat och ett minne att bevara i våra hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0