21 Januari

Om cirka en halvtimme 35 minuter har jag sluttenta i engelska. Tack gode gud för att det då kommer vara över. Men usch jag hatar sådant här, sist laggade vårat internet något enormt och jag fick prata via telefon med min lärare istället... Som ni säkert vet pluggar jag distans och gör proven via en ''portal'' som kallas Adobe Connect, vilket fungerar ungefär som Skype. Men minsta lilla internetet strular så hör ju inte min lärare vad jag säger... Usch för detta. Längtar tills jag får ett ordentligt skrivbord att sitta vid dessutom så jag slipper sitta i soffan i vardagsrummet. Hur som helst, jag får alltid en form av blackout när jag ska prata telefon, personligen kan det gå utmärkt men att prata i telefon har jag himla svårt för. Hujedamig hur ska detta gå? Kommer jag skämmas över mina kassa utal, eller kommer det bli en succé för att jag kommer få mundiaré? Äh, häng kvar så får ni snart veta...

Kommentarer
Postat av: Emilia

hoppas det gick bra :)

jag kan träffas på torsdag, om du har tid då? :)

Svar: Det gick jätte bra, till en början skakade jag av nervositet men efter de så var det lugnt! Torsdag passar mig jätte bra, var och när ska vi ses? :)
enhancement.blogg.se

2013-01-21 @ 19:43:36
URL: http://blackdiamond.blogg.se
Postat av: Emilia

ohh va bra, att det gick bra :)

jag slutar 11.10 så kanske runt halv vid söder tull där trean stannar, om det går bra :)

2013-01-21 @ 20:44:26
URL: http://blackdiamond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0