24 Januari

Ännu en dag i snön. Usch för att det ska vara så kallt... Var ute en sväng och lekte med hunden förut och efter bara en kvart kände jag hur även benen i kroppen frös till is. Så kallt, vad f*n gör jag kvar här i detta land? Jo juste, har ju inga pengar till en resa. Men det kan jag lova er att hade jag det skulle garanterat inte stanna kvar i denna kyla länge till. 

Idag blir det att plugga Spanska och ev. lite psykologi. Usch har så himla mycket plugg nu framöver... Helgen ska i alla fall få vara pluggfri så jag får passa på idag och imorgon. Undrar om det går att göra prov etc via komvux trots att jag är inskriven på en skola. Jag menar det är ju distans och då kan jag tycka att jag borde kunna göra mina prov skriftliga därifrån istället för korta via webben... Eller?
 
Får prata med min mentor vikare senare idag om det. 
 
Nu ska det till att laga lunch och vi gör det inte svårare än så, att vi lagar makaroner och falukorv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0