27 Januari

Först ska jag bara slänga in några rader om igår; Det började med en rolig trip till stan med min bror, där mötte vi upp min pappa och bonusmamma. Min bror skulle köpa sig en ny telefon och ville ha lite sällskap! När jag kom hem ifrån stan väntade en överraskning jag inte hade en aning om. Pöjken min hade köpt mig fyra rosor i söta färger för att fira våran månadsdag, fan vad jag älskar den pojken! 
På kvällen blev de familje-häng hemma hos pappa, och syster med respektive och bror kom dit. Vi skrattade och käkade pizza, jag älskar min familj för att vi kan umgås på det sättet! En lyckad fredag.
Tänkte att ni skulle få bevittna de vackra blommorna!
 
Nu ska jag klä mig för snart bär det av mot bandybanan och åka skridskor, VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ?! Nu kör vi!
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

du verkar vara lycklig med din kille, är glad för din skull bella! :D

Svar: Hihi det är jag också! :D taaaackar. Vi måste ses snart Elin...
enhancement.blogg.se

2013-01-28 @ 15:09:38
URL: http://ejliien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0