28 januari

Detta är min vardagslyx. Vakna upp skapligt utvilad, sätter sig ner och äter en stadig frukost. Plugget flyter på lovande därefter. Behöver inte slänga en massa dö tid på uppgifter som för mig är dumma i huvet. Skönt att slippa laga maten varje dag, utan att man får den serverad av sin älskade mamma. För mammas mat är alltid godast!
Och att framåt kvällen slå sig ner i soffan till en bra film, kvällens film blev Yes man. Då varken pojken min eller jag själv sett den tidigare. Sa jag förresten att jag till och med orkade tvätta ansiktet? Jag är annars så trött om kvällarna så det glöms lite allt för ofta, trots att det behövs... Detta för mig är lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0