31 Januari

Idag lägger vi extra fokus på något riktigt behövligt. Vi pluggar lite extra, bara för att det verkligen behövs... Stressar igenom sista inlämningen i Spanska och känner att om jag skulle göra min examination idag skulle jag kugga så det sjunger om det! Men det positiva är att jag är klar inom en timme i alla fall.
Vid en halv sex blir det att glida ner till stan och gå på bio med min kära vän Moa. Det blir att se Ego, någon som sett den? Hoppas på att det är en film i min smak i alla fall! 

Eftersom det är torsdag får vi hoppas på att det inte är speciellt mycket folk som ska gå på bio, vilket gör det hela ännu mer mysigt. Det är väl de enda negativa med bio, att salongen kan proppas med så mycket idioter som stör. Ähh, vi kör bara! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0