5 Januari

Kräks på mens, killar och detta vinterhalvår.
Hade världens träningsmotivation och jag kunde se mig själv i min drömkropp igår, sen när det väl gäller så skiter sig det med för då vaknar man upp med mensvärk till förbannelse. Förutom de så har man en sportskadad kille som inte gör annat än glor sport, extremt socialt verkligen... Typiskt killar... Tjejer kan självklart vara lika sportintresserade men eftersom jag inte träffat någon brud vars intresse ligger på den nivån så tänker jag använda uttrycket "typiskt killar" lite längre!
Sen är det detta vinterhalvår som jag hatar något enormt... Om någon har lite extra cash i fickan och vill hjälpa en vinterdepimerad tös så feel free att lägga ett generöst bidrag. För jag vill hemskt gärna härifrån, till något mycket varmare! Life sucks some time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0