Cheers let's drink to that.

Efter att ha velat fram och tillbaka med min nervositet så tog jag modet till mig och genomförde skräcken. Engelska har aldirg varit min starka sida när det gäller att prata under press, men j*vlar vad jag snackad nu. Konversationerna  tog aldrig slut, vi hade massor att prata om och tur var väl det. 
Jag blev klart godkänd och det för mig är en bekräftelse. Jag har klarat av engelskan, men inom kort står jag inför nästa svåra uppdrag, spanskan. Men det finns inga bekymmer, om kicken efter det provet är densamma som jag fick just nu - då är det klart värt de!
 
Om vi ska kasta in ett helt nytt ämne, så kan jag säga att jag vill färga håret. Raina Heins hår är så förbaskat fint och detta är något jag skulle kunna tänka mig, snäppet mörkare bara. Men mörkblond/ljusbrun med slingor. passar galant till mörka ögonbryn! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0