Getting there...

Igår var ingen vidare bra dag, men jag känner att denna dag passar mig bättre. Visst är det okej att ha en break-down ibland, men sen gäller det ju att man repar sig efter den också... Och det är något jag inte riktigt lyckats med de senaste gångerna, men nu är jag på väg tillbaka till något bättre känner jag. Jag tar mig tid att gråta, delar inte upp mina sårade stunder utan gråter ut så jag är klar sen.

Idag ska jag jobba på mitt liv, vi börjar lite smått med att kolla The Real Housewives of Washington DC.

Känns skönt att kolla andras dramatiska liv ibland så man kan komma till insikt med att man är inte ensam om att vara dum i huvet!
Sedan kan vi ta tag i lite vardags pluggande och därefter mysa till det lite så att hjärtat känner sig uppskattat.

Ha en trevlig måndag nu allesammans, älska och njut så får livet ett lyckligt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0