Tatuerings sugen?

Det började med att min kära syster skrev ut på facebook att hon var tatueringssugen, vilket fick mig att sukta ännu mer efter tatueringen jag så gärna vill göra. Strax därefter lägger en efter en ut bilder på facebook, instagram och sina bloggar om tatueringar... usch man blir ju bara med och mer sugen. Så nu tar vi en paus ifrån pluggandet och skissar fram tatueringen. För efter min födelsedag som äger rum om ca en månad så ska den sitta fint på armen, som en födelsedagspresent från mig själv!  Hey ho let's go. 
 
 åhhhhhhh VAD SUGEN JAG BLIIIIIIIR.....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ah känner mig helt fast nu vid tanken av tatuera mig!!
Det ska bli en ta mig satan :)

2013-01-08 @ 08:56:55
URL: http://redki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0