Välmående

I en veckas tid nu har träningen legat åt sidan, jag skulle kunna säga att jag har haft mycket annat att göra men det i sig hade varit en lögn. En timmes träning per dag innefattar 4% utav dagen, vilket är väldigt lätt att klämma in. Jag har varit så genom rutten mot mig själv eftersom jag struntat i det (trots att träningen är för MIN skull och är det enda som unnas mig). Så jag ska ge mig själv ett löfte, att alltid sätta mig själv före OAVSETT hur stor den nära dörren är.
------
Just i denna stund sitter jag och kollar på när pojkvännen tränar, fan vilken underbar flickvän jag är som är ett sådant stöd! Mja, absolut. Tänk att få ha sådant stöd i allt man gör, någon som sitter lite mer i bakgrunden och peppar.
Hungrar ihjäl gör jag också, en timme kvar nu. Men snart dör jag känner jag, magen skriker!


Kommentarer
Postat av: Emilia

hej.
förlåt om jag inte har hört av mig, men vart så mycket denna vecka, tänkte om det går bra nästa vecka och träffas,har varit så mycket nytt!

hoppas allt är bra, duktig du är med träning :)


Svar: Hej, det är helt okej förstod att det berodde på mycket i skolan! Absolut kan vi ses nästa vecka, vilken dag passar dig bäst? :) Måndag (imorgon) har ja prov så då passar det inte mig så bra!
enhancement.blogg.se

2013-01-17 @ 21:13:14
URL: http://blackdiamond.blogg.se
Postat av: Emilia

okej va bra, jag får mitt officela schema imorgon, så hör av mig då :)

Lycka till på provet :)

2013-01-20 @ 23:18:03
URL: http://blackdiamond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0