Just lika a tattoo

I'm like in love with this piece. Jag älskar färg tatueringar, stora sm små. Har alltid velat ha en stor färgstark blämma på revbenen. Tycker denna snygga sugarskull är riktigt lockande. Jag älskar dom. Så charmiga på något sätt. Any who! Har jag turen med mig sitter min efterlängtade tatuering på underarmen innan denna månad är slut. Har snackat med en tatuerare och hon skulle rita upp något personligt i den stilen jag vill ha. HIHIHI jag är så ivrig! Tatueringar så fint. De gör en människa så unik. Det tycker förstås varken farsan balloo eller morsan då. 
Hittills har jag 4 tatueringar inplanerade. 
  • En färgstark skönhet på underarmen
  • En vänskapstatuering tillsammans med min bästavän.
  • En revbenstatuering. 
  • Och en i nacken.

    (Anledningen till att jag inte säger exakt vad jag ska ha är för att det enbart är idéer just nu)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0