The calm before the storm

Sitter just nu och planerar min sommar. Har så himla mycket som försiggår i mitt liv just nu. Positivt som negativt, allt är en smaksak...
Det första som jag vill lägga på min "to do list" är: nästa tatuering. Hade ju hoppats på att jag gjort ett flertal redan. Men det tar fan tid att hitta rätt typsnitt, stil etc. på någonting som ska finnas på min kropp HELA livet. Har i alla fall bestämt det mesta nu. Nu ska bara alla idéer läggas ihop och sen ska jag hitta rätt tattare och sådant.

Mitt nästa mål är träningen. Innan sommaren är över ska jag garanterat klara av att hiva upp mig själv på den där förbaskade hivstången på gymmet! Magrutorna ska fram, och konditionen ska ha tagit stora framsteg. Önska mig lycka till liksom.

Men tillbaka till nuet, idag ska jag klippa mig för imorgon är det student firande och då måste man vara snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0