Be-you-tiful

Det där med att passa in och vara tillräcklig för andra men även sig själv där sätter jag ett stort frågetecken. För hur man ska passa in hos alla andra är ett hopplöst fall som ingen kommer lyckas med. Jag har blivit given gåvan av en vis syster. Med alla hennes pepp-talks och vettiga facebook uppdateringar har jag nu lite smätt kommit till insikt med vad som är viktigast. Och det viktigaste för mig kommer alltid vara Jag. 

Jag vet att jag alltid kommer finna någonting som är ''fel'' på mig själv. Men i framtiden kanske jag i alla fall kan hitta ett tio tal saker med mig själv som överväger det negativa och det för mig är en vinst. 

Vill avsluta detta knepiga inlägg som säkert för många inte har en mening med att detta är någonting jag behövde skriva ner för att vid problematiska stunder kunna komma tillbaka och se att jag en gång trott på mig själv och min inre styka. 
Om du tror på dig själv, är häften redan vunnet...

Kommentarer
Postat av: sofie

Älskar dig!! Jag finns <3

Svar: Älskar dig med!!! Tycker vi ska ses och ha en tjejkväll snart!<3
enhancement.blogg.se

2013-05-13 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0