Födelsedagsfirande

Denna dag har gått med bara farten. Vaknade upp i morse rätt så skapligt. Det var perfekt just för att jag kunde äta frukost till Jims värld på tv. Vid lunch kom morbror (som vanligt) och vi käkade mat tillsammans allihop. Vid fem var det kalas för lille Villepille som fyller 7år idag. Kommer fortfarande ihåg när han föddes den lilla kotten. Syster hade bakat goda kakor och muffins som man bara var tvungen att proppa i sig. Det var riktigt roligt att träffa familjen på pappas sida. Det är inte alls ofta vi ses så där allesammans. 

Imorgon ska jag befinna mig på gymmet klockan elva. Nu såhär efter operationen ska de bli skönt med en nystart och få låta fettet svettas och musklerna jobba. Ska försöka mig på ett pass om dagen, oavsett om det är på gymmet eller hemma. Nu jäklar ska fettet bort och en smexig trimmad kropp ska bli min. To be continued. 
 
Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0