Det är skillnad på skit och skit.

Jag drar härifrån. Kära lilla Norrköping har inte så mycket att ge mig längre känner jag. People are people. Den påminner lite utav en spökstad, där ex av alla slag hemsöker din vardag. Historier har tagit plats och löften har brutits. Jag drar nog snart härifrån. Och så menar jag ifrån hela detta land. 
Det finns så mycket mer i världen så varför nöja sig med de vi just nu ser med egna ögon? Har ju knappt några förbindelser här ändå. Åhh! 
 
Idag är det lördag (no f*ing way?), det visste ni ju liksom. Och strax ska jag hoppa upp på min räser cykel och trampa mig in mot staden. En kompis pojkvän ska ha inflyttningsfest och ska jag vara ärlig ska de bli skönt att spendera en kväll bland vänner. 
Shoppade loss regält idag, och bilder kan ni säkert få lite senare. Tills vi möts igen. Over n' out.
Ny tröja från Cubus. Ny hårfärg dessutom, mörkt underhår. Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0