Heart burst into flames

Hur agerar du i din age of rage? Jag själv föredrar ett svettigt pass på gymmet eller en rask låååång promenad för att rensa tankarna. Jag hatar att skrika, argumentera och vara osams med folk, men som med allting annat är det inget man kan undgå ibland. Det sista jag låter mig själv utsättas för är att bli trampad på, inget sätt är tillåtet - men att konfrontera och bli osams med någon är heller inget jag föredrar om de behövs.

Any who, jag har funderat på att starta ett mer fitness influerat liv - då jag märkt att det gör mitt liv så mycket lättare. Inte bara mig kilo vis utan de lättar hjärtat lite. Jag behöver bara hitta rätt motivation. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0