How about my boots up your ass, happy then?

 
Jag har kommit underfund med att vissa människor aldrig kommer bli nöjda. Det är lika bra att sluta försöka. Jag till exempel kommer aldrig bli nöjd fören jag hittar ett par naturfärgade kängor till hösten. Jag letar överallt och hittar inga någonstans. Vad är detta?! 
Hösten är en av de finaste årstiderna. Löven byter färg till en eldflammande ton, höst jackan ska fram. Man kan börja kombinera snygga outfits igen. Best basics är ju ändå, ett par mörkgrå jeans, en snyggt mönstrad kofta, eller stickaad tröja med en skinnjacka över och ett par härliga boots eller kägor till. Imorgon ska jag släpa med mig min mamma för att shoppa loss, de blir ju inga utgångar denna helg så då kan jag lika gärna förnya garderoben. Dessutom ska jag ju förnya mig från och med imorgon (idag/lördag) och då passar de utmärkt! Let's shop til' we drop. 


 
Färgen är ju så fin. Jaja, bara att fortsätta leta, men feel free to let me know liksom?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0