Im addicted, can't get enough

Känner hur mitt träningsbegär ökar för varje minut. Vill att denna vecka ska vara över snarast så att jag kan ta mig till gymmet och pumpa och svettas. På grund av operationen har jag inte fått träna på två veckor. Whatever duuuude, jag smytränar hemma när ingen ser. 
Idag blev jag så peppad att ag till och med startade ett inspirationskonto på instagram. Trodde aldrig att JAG skulle göra något sådant? Haha, men de sa jag ju om bloggandet också, och nu har jag gjort det i snart fem år. 
 
Känner att jag har vänt på dygnet... är inte ett dugg trött än. Man kanske ska ta sig en nattpromenad? Vet ni att jag sen i måndags gått ner 5 kilo. FEEEM 5 CINCO. Jag vet att det beror på att jag knappt kunnat äta, men om jag börjar ett 100% hälsosamt liv from måndag och dessutom lägger upp ett tränings schema så kanske jag slipper gå upp dom fucking fem kilona igen. Wooopa. 
 
Ser inte detta godare ut än en jävla cheese burgare? Jag tycker så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0