Quit bitching, let's be fabulous together

Gårdagen var strålande, morgondagen välkomnar jag med öppna armar och denna kväll förblir fantastisk. September drar sig redan mot sitt slut. Snart är de halloween, och därefter väntar vintern bakom hörnet. Det är tre månader kvar av detta år. TRE! Jag ska INTE räkna hur många dagar... okej, 101 dagar kvar. Shit. Hundra en dagar kvar. Why don't you just kill me now? 
 
Anywho, nu blev jag solo. Kvällens sällskap gick precis. Därför tänkte jag kolla på Breaking dawn del 1 och om jag orkar, del 2 också. Saknar mina ordentliga film kvällar, ensam som med sällskap. Det är lite terapi inbakat i det hela kan jag tycka. Det är ett sätt att lära sig att vara själv. Alla behöver vi de. 

Imorgon är det söndag, sista dagen på veckan. Min Harry Potter dag hade jag tänkt mig. Har planerat in den noggrant. Syster glider dessutom hem i ett flygplan imorgon. Jag saknar ihjäl mig efter hennes (för vissa) opassande skämt, roliga skratt och spruttlande positiva humör. Vi har bestämt oss för att träna på måndag. Jag har beslutat mig för att jag måste ta träningen allt mer seriöst nu. Det går inte att maska så här mycket som jag har gjort. 
 
Lite kort om gårdagen då. Norlie & kkv spelade på puls igår, jag och två av de finaste brudarna dansade och skrattade hela kvällen. Kvällen började på en för förfest hemma hos Jossan och fortsatte sedan med en förfest i Haga. Dansade rumpan av mig och njöt av kvällen så mycket jag kunde. Jag exploderade verkligen, det märks att jag varit instängd i nästan två veckor. Den energin jag hade igår var obeskrivlig. 

Nä, nu återgår jag till filmen. 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0