Svart är ingen färg, de är så man känner sig.

Just nu rullar maskinen på sommar känslor. Ett djupt andetag, jag ler, vi börjar om. 
För tillfället sitter jag och klurar på framtiden. Ett ämne jag inte är så bekväm i. Jag gillar inte att tänka på saker som inte hänt ännu, vad är meningen med de? Dom händer så småningom, så varför skynda ifrån nuet. Det är precis här jag vill vara, i nuet. Ingen annanstans. Jag vill inte kasta bort mitt liv på oroliga känslor för vad som kan se imorgon, om en vecka eller ett år framöver. Jag vill leva här och nu och njuta av de jag har, och tänka tillbaka på de jag givits!
 
 
 ''du kanske aldrig får den du vill få, men du får mig.''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0