What would Martha Stewart do?

Har mått lite illa idag. Gårdagen ska vi int tala om, fyf*n så illa jag mådde. Idag har jag mest haft ont och knappt kunnat prata. Fast vad kan man vänta sig med stvå stora gropar i munnen som dessutom svullnat upp... Undrar hur morgondagen ser ut? Kan ju i alla fall hoppas på att jag får sova något inatt. De blir ju liksom lättare att tackla en sketen dag då. 
På menyn idag stod: Isglass, isglass och ISGLASS! Försökte få i mig lite chokladpudding men skeden gick knappt in i munnen på mig. Fortsätter jag såhär kanske jag gått ner ett par kilo till veckoslutet. Haha typiskt kvinnotänkande. 
Nä nu ska jag försöka lägga mig i en bekväm possition. Har så fruktansvärt ont i nacken från operationen? Och eftersom jag inte får använda värmdekudde pga av blödorisken så undrar jag hur jag ska lyckas bli av med denna värk. 
Jaja, Sex And The City - here i come once again! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0