Haven't seen the last of me

Har nu i en veckas tid haft ett litet uppehåll på gymmet. Men jag kan säga att det är skönt att var tillbaka, trots att det gick lite sämre idag. Hade hoppats på en höjning men de kommer snart att ske. Imorgon är jag uppbokad på ett Zumba pass tillsammans med två av mina favorit-tjejer. 
Försöker att inte sätta sån press på mig själv när de gäller träningen men de resulterar ändå i de... Och oftast slutar de med att jag tröttnar och har ännu ett avbrott.
 
Jaja, nu sitter jag här i soffan efter ett segt ben pass och äter lite chicken och kollar tv. Strax är de dags att sova, för imorgon blir det upp skapligt. Ska firas av min kära lille morbror imorgon (fyller 20 på onsdag, just saying). Life is good!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0