I've been waiting for someone to make me feel alive

 
ÄNTLIGEN fredag, lite snyggt sådär! Gårdagen bara sprang iväg. Mötte upp en kompis för att ta en promenad, det blev därefter en fika hemma hos mig och sen innan vi visste ordet av hade hela dagen gått.
Och just nu får jag lida för de som kalla att man gick och la sig för tidigt. Somnade vid tio och vaknade återigen vid fem. Min magkänsla säger mig att jag kommer vara trött redan vid sju ikväll... 
 
Ikväll blir det troligtvis utgång, då det inte blev de i onsdags (som de var tänkt). Dansa av sig lite, träffa lite trevligt folk, och leva ut livet till de fullaste. Känner att min inställning till livet har blivit så mycket bättre, I call it for what it is typ. Njuter av de fördelar man har som singel, lika väl som jag kommer njuta av fördelarna med att vara i ett förhållande när jag väl hamnar där. Är inte alls lika beroende av vad andra människor tycker och tänker om mig. Känner inget stort behov av att svansa efter någonting. Vill jag ha något, så ser jag till att få det. Omringar mig själv med männiksor osm får mig att må bra, både i själen och sinnet. Det är nog ändå de som är nyckeln till ett lyckligt liv. Skit i alla som vill dra dig ner till något du inte är värd. Fick en text utav en fin vän, den lyder:
 
``That's the best revenge of all: happiness. 
Nothing drives people crazier than seeing someone have a good fucking life!´´
- Chuck Palahniuk
 

Det ska bli mitt lilla livs motto. 
Förutom de som står på ryggen självklart. Att se andra lyckliga är kryptonit för vissa andra människor. 
 
Ha nu en trevlig fredag, och glöm inte att le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0