Tillbaka till verkligheten

Nu är det måndag igen och det innebär tillbaka til verkkligheten. Jag har avnjutit en härlig helg tillsammans med familj och vänner. I fredags blev det lite halvt party hemma hos min syster, det var riktigt roligt att träffa hennes vänner för att prata och skratta, dricka lite vin och agera livsnjutare till max. 
Sedan i lördags blev det fest hos min kära vän Lollo, träffa både nytt och ''gammalt'' folk. Blev dessutom en utgång som var riktigt rolig. Mycket folk och det var kaos när vi skulle ta oss ifrån Puls men förutom de så var de riktigt trevligt! 
 
Gårdagens spenderades i sängen hela dagen, mådde lite halv dåligt trots att jag knappt drack något i lördags. Kollade igenom ett antal avsnitt utan Once Upon A Time. Tycker den serien är så himla bra. Jag är ju så galen i Disney och sagofigurer och därför passar den serien mig perfekt. Då får man en ny bild av de gamla godingarna. 

Idag har jag hittills inte gjort speciellt mycket, städat då det behövdes men annars har de varit ganska slappt. Livet som arbetslös. Hoppas att turen vänder snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0