All of me.

''What would I do without your smart mouth? Drawing me in, and you kicking me out.''
Well well, den låten har limmat sig fast i skallen på mig. All of me - John Legend. Började i helgen när min kära vän Louise spelade den och nu kan jag inte sluta sjunga på den. Tänk om viktiga saker kunde fastna lika bra ... 
 
Den här dagen började inget vidare. Vaknade skapligt och satte mig i soffan med en skål yoghurt. Men jag tyckte väl att yoghurten behövde ''spettsas'' så jag kastade ner telefonen där också. Klantarsel var de ja ... 
Övningskörde med mamma lite senare och de gick relativt bra (läs relativt med STORA feta bokstäver).
Kom hem och var väl på ett lagom humör. kände ett stort behov av närhet och ompyssling av själen, men hade ingen som kunde skänka mig de så gick ner mig i känslor för en stund. What is going on?! Jag har de ju egentligen så förbannat bra men ändå vill jag ha mer? Som sagt, jag begär inget  men jag vill ha allt! 
 
Följde med min syster och hämtade upp Willepille på fritis. Har saknat min lilla bumbibjörn. Och han var så gosig. Satte sig i min famn efter att han badat och gosade lite. Närhet och kärlek från ett barn är nog den finaste och renaste kärleken av alla. För dom begär ingenting tillbaka. Längtar till den dagen då jag har egna barn och gör precis likadant. Den dagen jag sitter i min soffa ifrån Mio med en litten knodd i famnen och en man som älskar mig över allt annat bredvid ska jag fan inte klaga på ett skit. Kärlek för mig är viktigast. Man kan ha hur mycket pengar som helst i världen men man blir aldrig riktigt rik om man inte är omringad av de man älskar! 
 
Vi isidosätter allt poesi tjabbel och fokuserar på något helt oviktigt istället. JAG har missat tre avsnitt av Pretty Little Liars, vad i helsike hände? Glider mamma förbi tv:n när pretty är på och pratar MÅSTE jag spola tillbaka för att inte missa en enda sekund av de. För de går ju absoult inte att missa något! Men nu har jag ''glömt'' (läs struntat) i alla kolla de senaste avsnitten. Har jag känt att jag inte haft tid? Eller har jag bara väntat på rätt tillfälle att kika? De vetifan.
 
Nää nu kallar en varm dusch på mig, och sedan ska jag lägga mig i sängen och sträck kolla allt jag missat på mina favorit serier. Hejsvejs i lingongrejs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0