Bang

Onsdag, redan den 19:e. Tiden går fort när man har roligt. Snart är det valborg och första maj tåget och innan vi vet ordet av så är det juni. Men det ska krävas ett mirakel för att sommaren ska hinna ikapp tills dess... Det är snökaos i vissa delar av Sverige nu. SNÖKAOS NU?! 

Tog tag i mig själv och gick till gymmet igår trots min lilla förkylning. Började med cardio i ca 35min, kroppen orkade inte med mer än så. Därefter körde jag igenom X-Force programmet, nästan i alla fall. Hade ingen ork i benen så hoppade över ben maskierna. Gick istället upp på ovanvåningen och körde lite squats för att kompensera lite. Idag mår armarna och axlarna värst... 
 
Min dag ser ut såhär: Just nu väntar jag på mat, makaronipudding är så jäkla gött. Däefter har jag några ''ärenden'' att utretta och efter de ska jag till körskolan och plugga teori med Frida. Efter de ska jag förbi min älskade syster en sväng och sedan vidare till hageby och möta upp pojkvännen. Thats right, det behövde inte börja snöa i helvetet för att jag skulle hitta någon som får mig att må såhär. Och som dessutom besvarar mina känslor. Eller vad vet jag de kanske snöat där med... ingen plats jag brukar hänga på precis. Det snörar ju överallt annat ändå så. 
 
För att fylla ut det här inlägget bjuder jag på två bilder ifrån turkiet ifrån i höstas. Kände att det behövdes lite värme.
 
 
Ta hand om er så hörs vi! Puss

Kommentarer
Postat av: Emilia

glad för dig skulle som hittat kärleken :)

Svar: Åh tack gumman! Kram. p.s jag kommer inte in på din blogg...
enhancement.blogg.se

2014-03-19 @ 23:46:32
URL: http://purplediamond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0